сряда, 3 май 2017 г.

Нови корици и скрити съкровища І Hello May


Нови корици и скрити съкровища



Здравейте!
Май е вече тук. Остават ми два месеца до края на учебната година, а и наближава 24-ти Май! В този месец има много почивни дни, за това ще се опитам да пиша още по-често!

Днес излязоха две прекрасни корици, на две книги, които чакам с огромно нетърпение.


"Аристотел и Данте откриват тайните на вселената"
Автор: Бенджамин Алире Саенц
Издава: Deja Book


Разбрах за тази книга преди около месец, Благодарение на преводача и Деница Райкова. (Благодаря ти Дени!)
С чисто сърце признавам че българската корица ми отнема дъха. Толкова е прекрасна!
Когато днес в 6 сутринта я видях, се разплаках от радост!
Очаквам да се срещна с Ари и Данте и да навляза в техния свят, защото те вече превзеха моя!


"Бьорнстад"
Автор: Фредрик Бакман
Издава: Ciela


Ако ме попитате кой е любимият ми автор определено ще ви отговоря Фредрик Бакман!

Прочела съм три негови книги (без новелата му, която ми беше отмъкната под носа). Този човек пише толкова увлекателно и простичко, за нещата от живота. Обожавам книгите на Бакман и съм готова да вляза в Бьорнстад!

Няма коментари:

Публикуване на коментар