събота, 31 декември 2022 г.

2022

Каква година!
Най-прекрасната и най-трудната ми дотук!
Бях щастлива
Бях смазана
Смеех се с глас
Плаках с глас
Пътувах, пътувах, пътувах
Написах дипломната си работа
Защитих я, достойно
Завърших Бакалавър
Учих
Преподавах
Учих се
Работих
Пътувах, пътувах, пътувах!
Карах се
Сдобрявах се
Крещях
Мълчах
Обичах, обичах, обичах
Пращах снапове, гласови съобщения - на другия край на страната и света
Стещах се, планирано и случайно
Изследвах
Борих се
Танцувах
Пях с цяло гърло, любимите си песни
Четох прекрасни книги
Гледах страхотни сериали
Бях на сватби
Бях на купони
Бях сама и ми беше добре, друг път не
Видях любимата си група на живо
Гледах ски и футбол
Планирах пътувания, на някои отидох, на други не
Бях себе си
Вдъхновявах
Вдъхновявах се
Мечтаех!
И няма да спра да мечтая!
Благодаря на всички звездички, които озаряват дните ми! Без вас нямаше да се справя! ❤️


Ще се видим в 2023!
До скоро, приятели!
Благодаря, че четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар