четвъртък, 29 ноември 2018 г.

Днес ще съм щастлива! // за приятелите, с които можеш да си кажеш всичко и за клишето "Всичко ще бъде наред"


Здравейте!
Как сте в предпоследният ден от ноември?


Нека му отделим подобаващо внимание, защото имам какво да ви споделя.
Нека да започна от там, че във Варна вчера валя сняг! И натрупа! Всичко стана по-красиво и чисто! Съответно температурите паднаха под нулата. Но пък коледното ми настроение дойде! Започнах коледното пазаруване и коледният списък с книги, които искам – например тази красота!

Та днес, реших да съм щастлива. Станах достатъчно рано, че да не бързам при тръгване излъгах. Даже имах време за някоя друга снимка.


Следваше обичайният пълен автобус, с изключително симпатична кундукторка, която буквално се катереше, за да достигне пътниците без билети. Упражнение по математика. Контролно, на което си обърках дискриминантата и изгубих 1.5т от 4. но пак съм що годе доволна. Обяд в стола с приятели. Лекция по информатика, не толкова досадна, колкото очаквах. Упражнение за интервюто по английски с една сладурка.

Отменена уговорка. И нова. Приятелки, които не бях виждала от доста време. Малко храна, дълги разговори, бърз тур из Kaufland, Чедър, хляб и шоколад и бърза поправка на интервюто. Смях, прегръдки и пътя до вкъщи.

А сега малко за клишето:

Всичко ще бъде наред

Любима моя реплика, в която вярвам безусловно!
Хей, на всеки му се случват кофти неща.
Обаче, това не значи, че след това няма да се случат и хубави.
Понякога някои раздели са необходими и някои разговори трябва да се проведат. Говорете. За да може нещата да са чисти. :)


Та, радвайте се на малките моменти, споделени с приятели и семейството! И на снега, защото скоро ще се стопи!
Рано ли е да си мечтая за снежна Коледа?

До скоро!
П.п. А знаете ли какво има на 1-ви декември?

2 коментара:

  1. Обичам постовете ти, защото изглеждат някак хаотични, но са доста далеч от това и всъщност крият супер много позитивна енергия и топлота!
    Харесва ми частта с "Всичко ще бъде наред", моят начин да го кажа е "И това ще мине". Повтарям го от години и силно вярвам в силата на тази фраза, тъй като е абсолютна истина!
    Колкото до първи декември, аз залагам на началото на Блогмас! Ще участваш ли?
    Прегръщам те!
    Ева

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Ева! 💗
    Обожавам, когато някой остави коментар тук, още повече, когато това си ти! Решила съм да участвам в Блогмас, а утре имам и друг повод, свързан с блога, та се надявам да успея да смогна с всичко! Очаквам твоите постове с голямо нетърпение, винаги сгряващи и носещи усмивки! ^^
    Прегръдки!
    ~Вичи

    ОтговорИзтриване