вторник, 20 ноември 2018 г.

#Щастието в големите кашони и малките жестове! ^^


Здравейте!
Как сте?
Аз съм добре, седнала пред лаптопа, изпълнена с положителна енергия и чаша ароматен чай до мен съм готова да ви разкажа как преборих ноемврийската депресия!


Днес в пълния автобус получих съобщение, че имам пратка! А именно, коледният ми подарък от Деси, Advent calendar-a на Douglas! Тази красота си я бях харесала и още преди да са изтекли 24 часа от както разбрах за нея, вече бях в магазина, но уви, беше свършила. Еми, ядосах се, но тук е момента да кажа Деси, благодаря ти страшно много!!! С това започват и коледните подаръци и моето настроение премина към предколедно вълнение.
Макар и да имам контролно по английски за 60т./% от крайната ми оценка, знам че ще се справя! А после имам среща с най-страхотното гадже на света! <3 (Мда, май съм хремава, но щом има любов, другото не е важно!)


Днес също така, ми отмениха едната лекция по микроикономика. Всъщност карахме само един час и имах време тъкмо да се прибера да си взема подаръка. Докато носех кашона, с размерите на куклена къщичка към вкъщи си мислех колко съм щастлива, въпреки че усещах острата нужда от нещо топло, което да ми сгрее гърлото. Речено-сторено-чая е на лице!


Петъкът пък е черен – т.е. Black Friday! Та, набелязала съм си два театъра в началото на декември + ходене до мола, но също така и ще присъствам на Европейска конференция на тема “На къде отива Европа?”!


Така че, плановете са ясни – идват празници! Следва незабавно мобилизиране на всички останали парченца енергия, време е да направим хората щастливи! А пък кой знае, може и Blogmas да има тази година!

Хохохо, до скоро!

П.п. БЛАГОДАРЯ ДЕСИ!!!! НАЙ-ДОБРАТА СИ! <3

2 коментара: