събота, 23 септември 2023 г.

Да се изгубиш, мечтаейки... и после пак да се намериш!


Здравейте! Как сте? 

Най-добрите ми житейски решения съм ги взимала импулсивно. Вярвам силно, че Вселената си знае работата и нещата се случват с причина. Затова и, когато видях реклама на новия брой на InGlobo нямаше как да не си го взема. Заради статията за Норвегия и защото е септември. 






“Идеята е да не позволяваме на несигурността да ни смазва.”


Освен разходката на Север, ще научим повече за сестрите Бронте, чието творчество познавам само по заглавия. Май имам да уча още. Ще научим повече за сладоледа, чиито корени датират още от Персийската империя. Ще ни бъде напомнено да пазим Земята, защо няма Планета Б. Ще се пренесем в пустинята Невада и ще се потопим в атмосферата на Burning Men. Ще ми се прииска да отида на някой голям фестивал и да го усетя с цялото си тяло и съзнание. Това ще доведе до полезно планиране.

Ще почувстваме Тъмната страна на Луната и ще помечтаем за околосветско пътешествие. И още и още! Накрая ще се полюбуваме на лятото по датски.


“То показва, че да живеем сега и за момента е единственият начин да усетим щастие, дори за малко.” 


Затова нека се радваме на всеки миг, усмивка, смях! Благодарна съм на хората, около мен, които ми отвръщат със същата неподправена обич по един или друг начин. И макар че е септември, аз се усмихвам и съм щастлива! 

До скоро!


П.п. Списанието абсолютно си заслужава!



Няма коментари:

Публикуване на коментар