сряда, 2 август 2023 г.

Там и после другаде!

           

          Заведи ме пак, по тесните улички, с калдъръм. Където има много шум, а моторите и веспите са с предимство. Където има палми по улиците, графити по стените, а Марадона е наравно с Бог. Където се вижда вулкана, унищожил цял град, където водата блести, огряна от слънчевите лъчи. Където ресторантчетата отварят след следобедна почивка, чак след залез и пицата ухае на подправки. 







И нека ти покажа любимата ми джелатерия и готическата катедрала, която отваря рано сутрин. И нека да ходим по античните камъни, да се възхищаваме на портите и колоните. Да усетим жегата, да попием ароматите на града, да се наситим на глъчката, да се потопим в тълпата… и да поживеем! 

Заведи ме и нека се влюбим. Защото някой е казал виж Неапол и умри. И аз го разбирам. Само дето се чувствам все по-жива и готова за големия свят. И всеки град почти на тая пуста карта ме привлича и тегли неуморно. И колкото и да харесвам топчето прежда, превърнало се в уютен пуловер, нямам търпение да промуша кука през пустналата се бримка, да разтворя дупката и се впусна в непознатото! И ще го направя. Защото няма малки мечти. Само големи цели!

До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар