сряда, 26 октомври 2022 г.

Игри на Волята 4 -- мое мнение


 Здравейте!

Е, настъпи момента, в който ще си излея емоцията покрай новия сезон за Игри на Волята. 

Подчертавам, мнението си е моето и е в моя блог! 

Така Безстрашните са ми любимци от началото. Мирелка е абсолютна сладурка. Валери ми беше топ и толкова съжалявам, че отпадна. Джеферович ме кефи, че мисли и планува. Фифо е страхотен спортист, но понякога подценява жените, което пък не ме кефи. Чакала беше симпатяга, но за съжаление отпадна рано. Лефтеров е скрита лимонка, но голям симпатяга. Михаела не ми харесваше отначалото, а Ралица ме кефи, че е позитивна. 

При Непобедимите, разбирах Елица, донякъде и аз съм емоционална, но според мен Генчо взема много адекватни решения и има стабилни доводи, макар че в самото начало бях тийм Куков. Жоро ми е слабост. До тук, останалите, с изключение на Зори, която я подценяват не са моите хора. ;

При Супергероите… каква картинка бяха! О, Илиян ме издразни, но после пък ми стана симпатичен, заради езика и думите му. Защото многото говорене от страна на двамата велики спортисти, доведе до разединение, иначе много велики, ама направо. Откровено ме дразнят, ок височина, ама акъл, къде е? Гого може да е супер атлет, ама социалната му игра, малко мишкарска… ще видим. Фейгин и Мани съм си за тях от самото начало. готини, колкото и да ги мачкаха, според мен взеха правилното решение. Алекса ми е много полярен, признавам го като спортист, но тая избухливост и агресия, в някои моменти, не мерси. 

И стигаме до разпадането, за което знаехме от месец. знаете, просволутия гаф с  интервюто на продуцента на шоуто. Снимката от днешната битка, дето издава всичко. И оттам, мале колко съм се ядосвала, че Валери отпада… 

Както и да е. Саботажа – ами аз съм окей с него. Мачкаха ги, и те си направиха хода. Това племе беше гнило. 

Аре, чао. 

Стискам ви палци, момичета! Когато трябваше, играхте за племето.

И все пак, знаете, че това се е снимало преди сто години, тъй че вземайте си вечерната доза драма и това е. Вижте, извън Игрите, участниците са си приятели. 

Байче. 

;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар