неделя, 8 март 2020 г.

Ти си достатъчно добра и можеш! - Честит празник на жената!



Здравейте и Честит празник на жената и майката!
Пожелавам ви здраве, сила, повече усмивки и по-малко моменти на премисляне. Вземайте смели решения и бъдете щастливи!

Според Уикипедия: Дама (на латински: domina, госпожа), използва се също така лейди, е жена, принадлежаща към висшето съсловие, знатна госпожа, аристократка…. По време на френската революция названието дама става нарицателна за всички омъжени жени. Дамите имат изискани маниери, елегантен начин на обличане и обикновено произлизат от богато семейство…



В днешно време да си жена е трудно, а да си дама още повече. Често ни се иска да захвърлим дрехите, които сме избирали още от предната вечер, да вържем или отпуснем косата си в естествената и форма, да изпием една бира и да не вземаме големи решения.
Знам, колко лесно се разваля прекрасен грим. Не всички козметични продукти са устойчиви на сълзи. А и с удоволствие бих се поканила на танц, ако можех. Знам че съм красива, но не съм дошла в този клуб, само за украса. Искам да водя смислени разговори. Мога да съм адски директна и много резервирана. Зависи от ситуацията. Имам доста познати, част от тях с гордост наричам приятели. Но понякога нямам с кого да изпия едно кафе. Мама ми остава най-добрият приятел, най-голямата опора и човекът, който без заобиколки ще ми каже, че дрехите ми не си отиват. (Благодаря ти!)


Мога да организирам група хора, защото обичам реда, макар че живея сред хаос. Моят си е, но често самата аз се губя в него. Но понякога ми се иска някой друг да даде идея, да звънне и ще се съглася.
Искам да изляза от кожата си, да се променя, не се оценявам достатъчно. Понякога забравям колко усмивки съм докарала, колко съм силна и, че мога.

Ти можеш, мила! Повярвай и обичай себе си! Можеш и заслужаваш малко повече, заради всяка сълза, счупен нокът, мазол, всеки път, когато си си замълчала или си отказала… трябвало е да минеш и по този път!

Идват хубави дни!
До скоро и още веднъж, Честит празник на всяко смело момиче по света!


Няма коментари:

Публикуване на коментар