вторник, 4 февруари 2020 г.

София, mon amour!



Обичам малките ми бягства до Столицата.



Преди време Варна ми се струваше ужасно малка. Сякаш всичко значимо се случваше в София. Когато стана време да си избирам университет обаче, си останах в моя роден град. Понякога, Варна все още ми се струва тясна и за щастие, мога по всяко време да си хвана влака и да се гмурна из дебрите на Столицата.


Използвах първите дни на януари, за едно кратко пътуване, за да може мислите и идеите да се наредят в главата ми, а и най-вече, за да се видя с няколко мои, любими същества!


Обичам да пътувам с метрото. Някакси по-по европейски. Станала съм специалист в това да стигам от точка А до точка Б. С останалият транспорт също се справям и има някакъв чар в светещите табла по спирките и редовните автобуси. 


София е богата на възможности. Можете да попеете в някой бар с приятели, да се разходите по Витошка и НДК, да посетите някой от прекрасните музеи или да напишете желание в Руската църква, както този път направих аз.


Нова година, всъщност и ново десетилетие. Може би и аз, като Ева, се старая да не съм с прекалено големи очаквания. Искам да съм здрава и щастлива, да попътувам и май това е. :) 


Бягствата ми до Столицата, са и първите, които вече правя напълно сама. Винаги съм готова да отскоча, за да си побъбря с приятелки или да се изгубя за малко и този град, който обичам!



Няма коментари:

Публикуване на коментар