сряда, 26 февруари 2020 г.

Мечтите се сбъдват! - На БХСС с любов! + нека помогнем...



Здравейте! Как сте?

Аз съм добре, имах доста ползотворен и позитивен ден.
Ами, благодаря ви, че бяхте част от него!
Изненадахте ме супер много! Радвам се за книжката, която ще обсъдя по-подробно, по-нататък в бъдещето. Щастлива съм, че бях част от написването и! Това ми е сбъдната мечта, превърната в реалност през 2020г.


Но да видя нещо, в което сме вложили усилия, да го държа в ръцете си и да се хиля до сълзи, прекрасно е! Да прекарам време с приятели като вас, е истинска наслада. Обаче хора, Дисни не чакат!!!

А, Дани, толкова се радвам да те видях, отново, прекраснице!
 ^_^


Кактусчето ми е любимо! Обожавам го! Ще се казва Яскиер или Лютиче, като героят от Вещерът, който обожавам. А тук, оставям линк към онази зарибяваща песен. Знаете Toss a coin to you Witcher
(Мони, забравих бележката на предната снимка, но тук поправям веднага. )


Също днес си говорихме дали сме били част от нещо добро, което се е разпространявало. Замислих се и се сетих за даряването за средства за някой човек в нужда.
Племенницата на мой приятел е болна от коварна болест. Синдром на Лий, а е мъниче… Но Рали има шанса да спечели безплатно лечение в Словакия. Тук можете да гласувате за нея, като натиснете сърчицето и споделите публикацията. Отнема секунди, а всеки глас е важен.
Та нека направим още едно добро и да докараме усмивка на нечие лице!

До скоро!

2 коментара: