понеделник, 27 май 2019 г.

Приятелства, цветя и мисли



Може би ми трябваше малко, за да се завърна към писането. Нещо малко, което а ме разтърси и накара да се замисля, какво и кого имам. Незначителен коментар, от някого, от когото не очаквах. Не реагирах външно, но вътрешно се замислих за доверието и колко трудно се гради. И колко лесно се губи. Аз съм си доверчива. Обичам силно и вярвам почти безусловно. Но мога да си преценявам хората, с които общувам и мога да нарека свои приятели. Доверието и разбирането са най-важните неща в едно приятелство.



Днес искам да спомена и да благодаря на три прекрасни момичета, верни приятелки, които завършват гимназии и поемат по пътя на възрастните.

Анджи, познавам те от по-малко от година, но ти си един от хората, на който имам пълно доверие и мога да споделя всичко! Обичам те, сладурке! Попътен вятър! ♥



Ел, ти си човекът, който може да ме разсмее и в най-тежките моменти! Книжно другарче и прекрасен приятел! Успехи, миличка и аз и Враните винаги ще сме с теб! ILY!



Рали, познаваме се от малки, сладки дребоси. Преживяли сме и хубави и лоши моменти, но това е изградило нашето приятелство! Обичам те, разумно и прекрасно същество! Смело напред! ♥



Та, планът се изготвя в движение. Последният изпит е в сряда. Лятото наближава. Мечтите не бързат. Наслаждавам се на щастливите мигове, спонтанните прегръдки и общуването със семейството. 

Лека нощ, читателю!
Благодаря, че ме четеш.


П.п. Честит Рожден ден, Селина!


Няма коментари:

Публикуване на коментар