четвъртък, 10 август 2017 г.

Тюленовият остров - спасителния сал на всеки един от нас!


Здравейте!

Това няма да е точно ревю на самата книга, а нещо, като съвет/послание към вас. Та последното ми ревю: http://vichismagicplaceinthebigamazingworld.blogspot.bg/2017/08/blog-post_8.html
Не пожъна очаквания успех, въпреки че доста се постарах, но не ми пука!Понеделникът беше горещ, следващите дни включая и днес е по-прохладно. Носът ми е запушен, гърлото ме боли и летните ми планове си остават само планове през тази седмица… Но пък прочетох една книга, за която не съжалявам!  :)



“Тюленовият остров” от Кати Касиди трябваше да е леко и отпускащо лятно четиво (нищо че действието в книгата, да не се развива през лятото). Наистина се чете бързо, но има засегнати доста сериозни теми, като тормоза в училище, самонараняването. Действието се развива и протича през погледа на дванадесет годишната Хана, в тихо шотландско градче. Има си шантава най-добра приятелка на име Джоуи и по-голям брат, който я харесва. Когато семейството на Джоуи взема тринадесет годишният Пол, за да живее с тях всичко върви чудесно. Хана, Джоуи, Кит и Пол. Малко ми напомнят на Каденс, Мирън, Джони и Гат. Но нищо не е толкова розово, като си мисли читателя.

Децата винаги подражават на някого. И изолират различните. А пол е различен. Той обича да рисува, тих е и не отвръща на ударите. Това го прави враг в лицето на почти всички. Омразата и жестокостта, с които си служат 12-13 годините деца е ужасяваща.

Въпросът е че, когато имаме проблеми, трябва да ги споделяме! ЗАЩОТО НЕ СМЕ САМИ! Винаги има някой, който ще ни защити – родител, брат или сестра, Семейство. Тормозът в училище може да бъде нещо кошмарно, но това не значи, че трябва да се позволява да съществува!

“Тюленовият остров” – е красива история, с горчив при вкус за порастването и за изкуството!



Пазете по-слабите и не съдете човек, без да знаете историята му!

Няма коментари:

Публикуване на коментар