вторник, 1 август 2017 г.

July Wrap Up - БКМ & BookTube-A-Thon І




Здравейте! Юли приключи, а Август вече е тук. Колко бързо лети времето (и последната ми ваканция)!

Юли беше динамичен месец за мен. През първата половина си карах лятната практика и често казано нямах много време. Но прочетох “Бьорнстад”, която се превърна в любима книга за мен! Препоръчвам ви я с цялото си сърце!

След това дойде време за две книжни събития (във второто реших да се включа доста късно). Това са БКМ и BookTube-A-Thon, което май е за книжните влогъри, ама кого го вълнува това!

Та нека да започнем с Българският Книжен Маратон!

*Искам да отбележа, че си бях планирала 5 книги, но в последствие две и половина останаха за следващото събитие.

През седмицата пътувах и нямах възможност да се включа пълноценно и в допълнение се разболях…

Искам да благодаря на Бри за прекрасната идея.
Линк към блога и, който обожавам!

Категориите в БКМ бяха:

Книга от български автор V – Прочетох “Светлина от изтока” от Наталия Бояджиева. Приятен пътепис за живота на една българка в Китай, придружен от спиращи дъха фотографии и диск. Разтоварваща в топлото време!

Книга, в която герой/героиня се жертва в името на кауза V – Прочетох “Червен изгрев” от Пиърс Браун. Страхотно начало на една космическа трилогия. Ревюто ми: http://vichismagicplaceinthebigamazingworld.blogspot.bg/2017/07/blog-post_18.html

Книга, чийто герой/ чиято героиня е европеец/европейка І – “Първите петнайсет живота на Хари Август” от Клеър Норт е странна книга. И участва и в двата маратона.



Главният герой Хари е англичанин, който е специален, защото живее много животи. Когато светът бива заплашен от разруха той е единственият, който може да предотврати това.

Не успях да прочета във срок книгите, които си бях подготвила за следващите две категории.

Книга, чието действие се развива на планина X – “Сказания за Ледената планина” от Александър Драганов

Книга, чието действие се развива в силна държава (може и измислена) X – “Завоевателят” от Федерико Андахази

Незадължителните категории:

Книга по избор* X - Исках, ама нямах време. Нямах предвидена книга, иначе.

Книга, с корица направена от българин* V - И трите книги, които все пак успях да прочета са с корици, рисувани от българи! Печеля ли бонус точки?


BookTube-A-Thon 2017

Тук влизат 3 книги:
“Първите петнайсет живота на Хари Август” от Клеър Норт
“Завоевателят” от Федерико Андахази
“Сказания за Ледената планина” от Александър Драганов.
“Четирите цвята на магията” от В. Е. Шуаб

1. Прочети книга с човек на корицата  - Тук влизат втората и третата книга.


 2. Прочети нашумяла книга - “Четирите цвята на магията”! Чакам я още от както излезе! И най-сетне я прочетох! Невероятна е! Ревю, скоро!


 3. Прочети книга за един ден - “Четирите цвята на магията”
Тук ще кажа само че, когато книгата е интересна, не ти пука, нито колко е часа, нито какво е времето навън! :D Просто четеш!


4. Прочети книга с герой, който е много по-различен от теб – Елфът от “Сказания за Ледената планина” определено е много различен спрямо мен. Не си паснахме. Само това, че е елф го спасява в някаква степен.


5. Прочети книга навън – По-голама част от “Завоевателят” я четох навън.




6. Прочети книга, която си купил заради корицата



7. Прочети седем книги

Смятам че тези книжни събития са добър начин да смалите купчинката с книги за четене!

До скоро!

П.п. Алеята на книгата във Варна е отворена всеки ден от 10:00 до 21:00 до 6ти Август!
Аз я посетих два пъти, досега!

Легенда:
Зелено – Успех
Жълто – полу-успех

Червено – Не успех

2 коментара:

  1. Хей-Хей! Постът ти е прекрасен и се надявам, въпреки че си пътувала и си се разболяла, да си успяла да се насладиш на книгите, които, между другото, са прекрасно подбрани. Благодаря ти, че даряваш мен и блога ми с такава любов! Усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Бри! Благодаря ти за милия коментар! Стопли ми сърчицето! Наистина се старая и за блога и за книгите, но нали все пак е важно да обичаме това, което правим! Аз ти благодаря за прекрасните идеи и за това че ме вдъхновянаш! Още усмивки! ❤

      Изтриване