петък, 15 февруари 2019 г.

Усмивки и разочарования // Feb, St. Valentin, Football & more




Здравейте! Как сте?
Вчера някой ме попита как върви блога. Ами спрямо миналият януари, зле. За месец и половина 5 поста. Ама нали не гледаме количеството, а качеството?



Та Свети Валентин беше провал. Не, не беше каквото очаквах. Не, че очаквах нещо де. Ама накрая се оказах ревяща на центъра на града в студа. Добре, че една приятелка се притече на помощ и ми разказа за някакви много досадни книжни героини. (Thanks, girl!  <3) Курсът ми по английски се оказа изненадващо приятен – пихме вино, ядохме сладко и си разказвахме истории, играхме забавни игри.


Челси победиха Малмьо, като гости с 1:2. Симпатизирах на датския отбор, защото съм ходила в Малмьо и много ми хареса! Но все пак отбора си е отбор.
Чакам да размажем Юнайтед!
Борусия пък паднаха с 0:3на Уембли от Тотмън. Ми поплаках си малко ама пък и се разтоварих гледайки тези мачове. Отдавна не бях сядала да гледам мач.


За събота double date-а ми тотално пропадна. Разбира се научих последна. J Но пък ще ходя на представянето на стихосбирката на познато момиче!
След седмица, в която не си бях сама вкъщи, искам да избягам. Ще взема папагалите, евентуално. Беше една от онези седмици, в които се надяваш, случват се разни неща, разни срещи, разговори и ревеш.
Как ли звучи всичко това? Вероятно доста зле…


И още – ставам на двадесет другия петък. Не ми се празнува, за да бъдем честни. Най-вероятно ще си събера четирите най-близки момичета и ще отидем някъде, където ще съм себе си.
В заключение, в блога няма често постове, защото изразходвам прекалено много емоции.

До скоро!
И бъдете щастливи!

П.п. Иначе се старая да правя минимум 10 000 крачки на ден, хем да градя фигура, хем и се чувствам по-добре.
Втори П.п. Вчера правих валентинки за семейството ми и за приятелят ми. Зарадваха се.

Благодаря, че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар