сряда, 30 май 2018 г.

Prom Night Book Tag ^^



Здравейте! Как сте?

Да, абитуриентският ми бал е вече в историята!
И си изкарах страхотно! Беше магичен ден! ^^
Благодаря на хората, които се погрижиха за това! Обичам ви! <3



Та, още от миналата година видях този таг от Юли и страшно много ми се прииска да го направя. Но балът беше далеч, а аз имах още много книги да прочета, преди да дойде този момент.


1. Книга с корица като цвета на роклята/костюма/вратовръзката ти.


“Фенка” на Р. Роуъл  е една изключително сладка книга, която дълго време ми беше любима. И аз като Кат, понякога се страхувам да показвам истинската си страна.
“Принцът на мъглата” пък беше първата ми среща със Сафон. Хареса ми!




2. Книга, която ти напомня на роклята ти, било то корицата или самата книга.


“Златният мост” от Ева Фьолер.  Ана преживява едно истинско приключение из Средновековна Европа. Искам да уточня, че моето средно образование и бал също си бяха… приключение!



3. Книга, която ти напомня за твоя бал или каквото мислиш, че ще бъде.


Зоуи Съг беше първата влогърка, която ми стана и любимка. Мила, сладка и готина. Книжките и също са такива. Пени поема на турне със своето момче и очакванията са големи! Като моите за бала!  


4. Книга, която можеш да “пъхнеш“ в клъч или малка чантичката.


Имах идеята да си нося книга с мен на бала. Е после се оказа, че дамската ми чантичка едва събира най-необходимото – червило, парфюм, телефон, портмоне и батерия. Е моето бебче също си беше алтернатива, ама го използвах главно за снимки и бъдещи спомени.
Но тази малка, много позитивна красота се събира отлично, стига да съкратя някое от изброените по-горе неща. :


5. Ако можеше да бъдеш всеки герой от книга за бала си, то кой би избрал/ла.
Себе си.




6. Книга, която би искал/ла да си прочел/ла преди бала. Или книга, която мислиш, че би била полезна да прочетеш преди бала.
Някоя от тетрадките ми за професионалният изпит. И ACOWAR! :)


7. Ако можеше да избереш всеки герой от книга да те придружава на бала, то кой би избрал/ла.


Рисанд. Или Кел!
Пфф какъв въпрос!
И компанията на Аз и Кас не бих отказала де.
Но истината е, че бих избрала Севро да ми е кавалер. Нямаше и за секунда да ми е скучно. :D

Ами това е!
Всеки който желае може да го направи. А в точно този момент не се сещам кого да отбележа.
До скоро!

П.п. Публикувам поста след 2 дни, но няма значение! Приятно четене и лято! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар