сряда, 4 април 2018 г.

The best in everything or NOT!


Не мога да бъда добра във всичко.
Не осъзнавам това сега. Но въпреки това искам да го кажа.

Зарязах си блога през Март. Съжалявам. Не и на 100 процента, обаче.
Имам книжен instagram - @book_twinss, съвмесно с един от хората, с които се запознах на скоро и обичам много. ❤
И прочетох точно 60 страници. Въпреки четатлона. Съжалявам.

Учих здраво за приемния изпит за университета, в който искам да вляза. И го взех. Доволна съм.

В училище давам всичко от себе си.
Нямам търпение да завърша. Ненавиждам някои хора, но скоро няма да се виждаме.

Не мога да съм добра във всичко.
Уча в (скапано) училище по туризъм -> приоритети: готвене, сервиране, барманство.
Е, в последното не съм добра.
И не ми пука.
Добре де, пука ми.
Просто подигравкити от зрели деветнадесет годишни хора, не ми се струват нито смешни, нито приятни.

Но May is coming. И всичко приключва.
Надявам се, че в университета всичко ще е по-различно. И по-хубаво.

Както казва Елиът:


Усмивки и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар