четвъртък, 1 февруари 2018 г.

Orangecake // Февруарско изкушение!


Здравейте!
Как сте?


През тази ваканция съм се отдала на кулинарията. И Днес ще ви споделя моята рецепта за orangecake, (чийзкейк, ама без сиренето)! Приготвя се за около 30 минути, ако не се мотаете като мен и да си изявявате, като певици. Хд




Необходими продукти:

►За блата:
• Половин пакет обикновени бисквити (100-тина грама)
• Няколко чаени, какаови бисквити (на мен ми се намираха 3-4 общо, които добавих в последствие)
• Захар – 2-3-4 супени лъжици (на око)
• Един портокал
• Масло – 65-70гр.
• Орехи – една шепа


►За крема:
• 100гр. Заквасена сметана
• Около 150гр. Кисело мляко – (отново преценка на око)
• 100гр. Шоколад (Един цял, аз използвах натурален Milka)
•  2 супени лъжици вода


Начин на приготвяне:

→ Натрошете обикновените бисквити, като за чийзкейк, може да има и по-едни парченца. Изсипете ги в купа и добавете и какаовите бисквити, захарта, кората на портокала, натрошените орехи и разбъркайте всичко.
→ Добавете разтопеното масло и сока от портокала и бъркайте, докато сухите съставки започнат да полепват. Изсипете в кръгла тава, чието дъно се отделя.
→ В купа смесете сметаната с киселото мляко. Разтопете шоколада (аз използвах микровълнова печка за минута и после добавих малко вода, за да се разтопи напълно). Прибавете и разбъркайте добре.



→ Изсипете крема върху блата, в центъра. Размазвате го и оставате място да се виждат бисквитите (като на снимките).
→ Украсете с останалите орехи. 
→ Оставете в хладилник за 4-5 часа.




Ако някой я изпробва ще се радвам да ми пише или да ме тагне в Instagram (@vsh_sjf)! :)
Хубава вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар